روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان خبرداد : ساخت و ساز مسکن در شهر زواره بلاتکلیف است

تاریخ ارسال : 1401/04/14

ساخت و ساز مسکن در شهر زواره بلاتکلیف است

انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان اردستان هم اکنون پروژه 220 واحد مسکونی را در شهر اردستان در حال ساخت دارد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان

 مدیرعامل انجمن خیران مسکن‌ساز شهرستان اردستان، گفت: با توجه به اتفاقات خوبی که در حوزه اشتغال شهرستان افتاده بود و نیازی که در بازار مسکن در سطح شهرستان مشاهده می‌شد و یکی از دغدغه و گلایه‌های روزانه مردم افزایش قیمت مسکن و اجاره منزل بود انجمن خیران مسکن‌ساز اردستان تصمیم گرفت یک پروژه جدید را با هدف رفع این نیازها آغاز کند.

حمیدرضا تأملی با اشاره به روند اجرای پروژه مسکن محرومان از ۳ سال گذشته تاکنون، گفت: با توجه به اینکه در سراسر کشور یکی از مشکلات اصلی انجمن‌های خیرین مسکن‌ساز موضوع تأمین زمین است، ولی در این شهرستان با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت‌های مسئولان استان، خوشبختانه تأمین زمین این پروژه در سه شهر اردستان، زواره و مهاباد به اندازه میزان ثبت نام کننده تأمین شده است.

وی تصریح کرد: انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان اردستان هم اکنون پروژه ۲۲۰ واحد مسکونی را در شهر اردستان در حال ساخت دارد که از ابتدای اسفند ۱۴۰۰ عملیات عمرانی آن با اعتبار بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان آغاز شده است و در حال حاضر با توجه به آورده ۱۵ میلیاردی آورده متقاضیان، حدود ۱۳ میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است و این پروژه ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز  شهرستان اردستان با بیان اینکه در شهر زواره پروژه ۱۴ واحد با زیربنای ۱۶۰۰ متر مربع مخصوص تحت پوشش کمیته امداد را داریم که حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: همچنین در شهر مهاباد پروژه ۲۴ واحد با زیربنای ۲۸۰۰ مترمربع در حال ساخت است که ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

تأملی با اشاره به اینکه انجمن خیران مسکن‌ساز شهرستان اردستان اکنون بیش از ۶۰ هزار متر مربع مسکن ساخته شده و در حال اجرا دارد، افزود: تمرکز انجمن خیرین مسکن ساز، تأمین خانه برای خانواده‌های تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی است، زیرا ۱۵ درصد جمعیت شهرستان اردستان زیر پوشش این دستگاه‌ها خدمات دریافت می‌کنند.

وی گفت: بیشترین متقاضیان مسکن انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان در شهر زواره وجود دارد و مردم و خیرین این شهر در ساخت مسکن همواره پیشتاز بودند، ولی با توجه به مشکلاتی که وجود داشته هنوز نتوانستیم پروژه مسکن کریمان را در این شهر آغاز کنیم.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان اردستان، اضافه کرد: زمین مسکن خیرین شهر زواره را از اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن تحویل گرفتیم و تمام فرایندهای قانونی را برای شروع پروژه انجام دادیم، ولی مجموعه شهرداری و شورای شهر همکاری لازم را با انجمن خیرین مسکن ساز شهرستان ندارند و این پروژه همچنان بلاتکلیف است.

 

 

 

موضوع خبر :
  • بنیاد مسکن
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان خبرداد : ساخت و ساز مسکن در شهر زواره بلاتکلیف است چیست؟

سوال: