نظرات کاربران
  • پس دادن پول
    روستایی2/14/2021 5:16:25 PM
    لطفا پولی که برای ازمون از من گرفتین پس بدین چون من راضی نبستم
    من قبول شدم،مدارکم تایید شد ،حتلا دوباره میگین مردود
    لطفا پول من را پس بدین
    • پاسخ
      مدیریت2/18/2021 8:55:55 AM
      با سلام و احترام

      همانگونه که در متن اطلاعیه اعلام شده است نتایج اعلام شده بر اساس نتایج حاصل از بررسی مدارک شرکت کنندگان (وضعیت اشتغال و نوع پروانه) و نیاز منطقه، جمع بندی و اعلام شده است.
      در صورت وجود سوال می توانید با اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان به شماره 03136271017 داخلی 423 آقای مهندس صدری-کارشناس مسئول معاونت بازسازی و مسکن روستایی تماس حاصل فرمایید.

      باتشکر-روابط عمومی
  • اعتراض شدید
    م2/14/2021 4:47:35 PM
    سلام
    100000 ت پول گرفتین
    این همه اس ام اس برای ازمون
    داوطلب چقدر وقت گذاشته و قبول شده،مدارک را کامل کرده،حالا چطور میتونید یه دفعه داوطلب را مردود کنید،مگه الکیه...من به بنیاد مسکن تهران شکایت میکنم،اگه شهرستان نیاز نداشته نمیتونستین همون اول بگین داوطلبان فلان شهرستان شرکت نکنن
    • پاسخ
      مدیریت2/18/2021 8:56:08 AM
      با سلام و احترام

      همانگونه که در متن اطلاعیه اعلام شده است نتایج اعلام شده بر اساس نتایج حاصل از بررسی مدارک شرکت کنندگان (وضعیت اشتغال و نوع پروانه) و نیاز منطقه، جمع بندی و اعلام شده است.
      در صورت وجود سوال می توانید با اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان به شماره 03136271017 داخلی 423 آقای مهندس صدری-کارشناس مسئول معاونت بازسازی و مسکن روستایی تماس حاصل فرمایید.

      باتشکر-روابط عمومی
  • سوال
    M2/14/2021 4:38:51 PM
    برای من سواله وقتی اون منطقه نیاز نداشته....چرا آزمون برگزار کردین و از اون شهرستان داوطلب گرفتین که بعد از قبول اولیه و تکمیل مدارک بگین قبول نیستی.....خدا را خوش میاد....
    • پاسخ
      مدیریت2/18/2021 8:56:18 AM
      با سلام و احترام

      همانگونه که در متن اطلاعیه اعلام شده است نتایج اعلام شده بر اساس نتایج حاصل از بررسی مدارک شرکت کنندگان (وضعیت اشتغال و نوع پروانه) و نیاز منطقه، جمع بندی و اعلام شده است.
      در صورت وجود سوال می توانید با اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان به شماره 03136271017 داخلی 423 آقای مهندس صدری-کارشناس مسئول معاونت بازسازی و مسکن روستایی تماس حاصل فرمایید.

      باتشکر-روابط عمومی
  • اشتباه
    کارشناس معماری2/14/2021 4:31:18 PM
    یعنی چی واقعا.....
    من شکایت میکنم....
    من قبول شدم.مدارکم کامل بعد ردم کردین......عجب....متوجه هستین .....
    • پاسخ
      مدیریت2/18/2021 8:56:26 AM
      با سلام و احترام

      همانگونه که در متن اطلاعیه اعلام شده است نتایج اعلام شده بر اساس نتایج حاصل از بررسی مدارک شرکت کنندگان (وضعیت اشتغال و نوع پروانه) و نیاز منطقه، جمع بندی و اعلام شده است.
      در صورت وجود سوال می توانید با اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان به شماره 03136271017 داخلی 423 آقای مهندس صدری-کارشناس مسئول معاونت بازسازی و مسکن روستایی تماس حاصل فرمایید.

      باتشکر-روابط عمومی
  • سوال
    بی نظمی2/14/2021 4:26:29 PM
    واقعا یعنی چی....
    پول منو گرفتین،در ازمون طراحی قبول شدیم،مدارک اوردیم،بعد میگین قبول نیستی....
    به نظرتون درسته
    من راضی نیستم به خدا،حلال هم نمیکنم...ای کاش همون اول با حساب ازمون برگزار کنید و اینطوری بلا سر مردم نیارین
    • پاسخ
      مدیریت2/18/2021 8:56:35 AM
      با سلام و احترام

      همانگونه که در متن اطلاعیه اعلام شده است نتایج اعلام شده بر اساس نتایج حاصل از بررسی مدارک شرکت کنندگان (وضعیت اشتغال و نوع پروانه) و نیاز منطقه، جمع بندی و اعلام شده است.
      در صورت وجود سوال می توانید با اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان به شماره 03136271017 داخلی 423 آقای مهندس صدری-کارشناس مسئول معاونت بازسازی و مسکن روستایی تماس حاصل فرمایید.

      باتشکر-روابط عمومی
  • بی عدالتی
    مهندس2/14/2021 4:22:12 PM
    من قبول اولیه شدم،مدارکم کامل بود،
    این درسته واقعا ...من وقت گذاشتم مطالعه کردم نقشه کشیدم تا قبول شدم ...حالا درسته اسم من تو قبولی نهایی نیست.پس فرق من با اونایی که در آزمون قبول نشدند چیه!!! واقعا خدا رو خوش نمیاد ...چرا با احساسات و وقت بچه های مردم بازی میکنید
    • پاسخ
      مدیریت2/18/2021 8:56:44 AM
      با سلام و احترام

      همانگونه که در متن اطلاعیه اعلام شده است نتایج اعلام شده بر اساس نتایج حاصل از بررسی مدارک شرکت کنندگان (وضعیت اشتغال و نوع پروانه) و نیاز منطقه، جمع بندی و اعلام شده است.
      در صورت وجود سوال می توانید با اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان به شماره 03136271017 داخلی 423 آقای مهندس صدری-کارشناس مسئول معاونت بازسازی و مسکن روستایی تماس حاصل فرمایید.

      باتشکر-روابط عمومی
ارسال نظر